ISA : Ikut Suka Aku!

Selasa, April 14, 2009

Khas untuk sahabatku Mr. Karko. yang masih belum selesai dengan masalah Windows piracy di alaminya.

Download patch yang aku baru jumpa baru sekejap tadi. Mungkin juga patch yang sebelum ini hanya support Service Pack 2 dan ke bawah.

Patch yang aku jumpa ni akan menyokong OS seperti berikut :

Windows XP Black Edition
Windows XP Media Edition
Windows XP Pro
Windows XP Service Pack 2
Windows XP Service Pack 3
Crystle XP

Download Windows Genuine Advantage Validation Pack For Windows XP

Aku sekadar menolong apa termampu, apa yang aku ada, ku beri... (bukan suap). Aku juga tak boleh nak uji kesemua patch yang aku telah beri, oleh kerana aku di dalam persekitaran Linux sekarang ni.

Apa-apa pun aku harap ko takkan jemu untuk terus mencuba.. Atau ko terus beralih terus kepada open source... guna Ubuntu Linux macam dulu...

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home