ISA : Ikut Suka Aku!

Rabu, Ogos 02, 2006

Kesalahan Menutup Aurat


Aku nak komen lah pasal di kalangan perempuan sekarang ni, terutama yang bertudung. Kalau tengok pada gambar seperti di atas, sekali imbas nampak macam biasa. Sebab zaman le ni memang semua org dah tak peduli, lantak pi lah ko nak dressing macam mana asal cantik, asal bergaya.

Tetapi bagi org yang mengerti & waras dalam hal-hal agama, banyak kelemahan seperti di dalam gambar di atas. Sebelum ni aku post bukan main lagi kat sini, sorry, emosional sikit. Hmm.. aku bukan ustaz agama, cuma ilmu ni kalau ada yang elok hendaklah di kongsi bersama.

Macam budak-budak perempuan sekarang ni, aku tengok dia org pakai, stail pakai tudung, baju t-shirt lengan pendek ketat, seluar jeans, & sandal. what the fuck this? Sudah terang-terang kejahilan agama. Tak ubah macam pakai bikini & seluar dalam & pakai tudung kan.. Bogel je la terus.. senang.

Better tak payah lah nak pakai tudung kalau nak seksi. Tipu diri sendiri buat apa. Nak kata alim pakai tudung, tapi nak tunjuk seksi.Bodoh! Agama Islam malu, mak bapak dia org tak malu sebab bangga anaknya "wah anak aku up to date- ikut trend masa kini" dua-dua gak bodo...

Tanpa membuang masa aku yang bara sangat dengan perempuan yang macam ni, di bawah aku sertakan gambar cara-cara menutup aurat dengan betul & kesalahan-kesalahan semasa menutup aurat. Sekian trema kasey..

*sila klik pada imej untuk besarkan imej sekiranya anda rabun..





0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home